Direktlänk till inlägg 26 april 2014

Felix-Imagine!

Av Freestyle Foooer - 26 april 2014 22:37

Ni hade myskväll, du och Felix. Ditt sovrum va mörkt, men månen lyste upp sängkanten. Felix och du låg sida vid sida och pratade om musik och lite annat. Han vände huvudet mot dig och log. 

"Tycker du inte det här är lite romaniskt?" sa han. Du nickade och la dig på sidan, med blicken på Felix läppar. Han fucktade dom med tungan och log igen.Hans tröja låg som en klump på golvet. Han ställde sig upp och kollade ut. Du ställde dig bakom honom och höll om honom runt midjan. Du la huvudet på hans axel och suckade. Han kollade på dig, sen vände han sig om och tog tag i din händer. 

"Vet du hur jävla mycket jag älskar dig?" sa han romantiskt. 

"Jag älskar dig mer Felix, mycket mer!" svarade du och han skrattade. Han kollade drömmande in i väggen. Sen trök han upp dig mot den och höll om dig hårt, men vänligt. Du gosade ner ditt ansikte mellan din arm och hans hals och andades in hans doft. Han luktade som en svag blandning mellan sommar och havsdoft, den typiska doften han brukar ha runt midnatt. 

"Du luktar så gott!" viskade han i ditt öra. Du fnissade till och pussade hans nacke lite snabbt. Han kysste ditt öra. 

"Varför måste du va så otroligt kärleksfull och perfekt som pojkvän?" sa du. 

"För att jag har den bästa flickvännen i världen!" Han lyfte upp dig och la dig i sängen. 

"You're my baby, rigth?" frågade han. 

"Today, tomorrow and forever!" sa du och kysste honom. Han stängde ögonen, gäspade och log. 

"Godnatt babe!" han kysste din kind och somnade. 

"Godnatt Felix!" viskade du och smekte hans kind. Han va din, och det kunde ingen ändra på. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freestyle Foooer - 5 juni 2014 10:35

Så ledsen för att jag inte uppdaterat här på jättelänge. Kommer säkert en imagine senare idag <3 ...

Av Freestyle Foooer - 1 maj 2014 14:54

Lördagsmorgon va alltid lika dryg. "Vaken?" viskade Felix i mitt öra.  "Ne." svarade jag. Han skrattade och satte sig upp. Jag vände mig om och kollade på honom med en sömnig blick.  "Hur kan du va så pigg? Klockan är fan kvart i 8." frågade ja...

Av Freestyle Foooer - 26 april 2014 20:28

Nej, men jag är jättedålig på att skriva imagines ofta här så ni ska få en senare, med Felix. Men nu till det jag tänkte fråga, vill ni att jag ska skaffa en blogg som handlar om typ mitt liv och lite olika grejer som musik eller nått? Ni får gärna s...

Av Freestyle Foooer - 18 april 2014 11:55

Jag har inte skrivit nått inlägg på ett tag, men jag fick påsklov i onsdags så det kommer bli bättre uppdatering nu, både på instagram och här. Men jag har haft det jättejobbigt, mitt liv går sönder men jag ska verkligen försöka stå ut, för er. Så hå...

Av Freestyle Foooer - 14 april 2014 18:34

Jag kommer börja med Veckans Imagine idag. Alla som följer mig på Instagram kommer få veta om det varje vecka, MEN om jag glömmer får ni säga till.  Jag kommer alltså välja en tjej varje vecka som får en Imagine med varlfri kille. Spelar ingen roll...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards