Direktlänk till inlägg 13 april 2014

Omar-Imagine!

Av Freestyle Foooer - 13 april 2014 16:12

Du dukade upp med chips, popcorn, godis och läsk framför tv:n. Du hörde hu mobilen pep. Du plockade upp den och läste sms:et. 'Gå ut nu! <3' stod det. Det va skickat från okänt nummer, men du gick mot dörren och öppnade. Där stod Omar. Din kille som varit borta på turne i 5 veckor. Du släppte mobilen i golvet och slängde dig runt hans hals. Han bar upp dig och snurrade runt. 

"Ååhh vad jag har saknat dig!" skrek du. Han kramade om dig hårdare och borrade ner sitt hans ansikte vid din hals. Sen släppte han ner dig och kysste dig passionerat. Ni stod där och kramades och kysstes i ca 10 minuter. Han torkade bort tårar från dina kinder och kramade sen om dig igen. Du hade dina armar runt hans nacke. Han bar upp dig igen och du la dina ben runt hans midja. Han kollade in i dina ögon och log. 

"Jag lovar att jag aldrig mer ska lämna dig såhär länge igen!" sa han och kysste dig. 

"Eyy sluta hångla nu!" hörde du Felix säga lite längre bort. Han kom gående mot er. Ni skrattade och Omar släppte ner dig. Du sprang mot Felix och kramade om honom. Han va ju trots allt din bästa vän. 

"Heej tjejen!" sa han mjukt. Du log mot honom och drog med honom och Omar in i huset. Omar höll om dig medans ni kollade på filmen. Sen fick Felix och Omar sova över hos dig. Omar sov i samma säng som dig men Felix fick sova på golvet. När du somnade kände du Omars fuktiga läppar mot din nacke. 

"Nej!" sa Felix och satte sig upp i sängen. Han hade hört kyssen Omar gav dig och ville verkligen inte att du och Omar skulle hångla när han skulle sova. Han hatar när ni gör så. Han hade sagt ifrån varje gång. Ni skrattade, både du och Omar. Felix kollade strängt på er men kunde inte hålla sig för skratt. 

"Okej okej, vi ska sova." sa du och Felix la sig ner igen. Äntligen fick du sova lungt igen, efter 5 veckors tid. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Freestyle Foooer - 5 juni 2014 10:35

Så ledsen för att jag inte uppdaterat här på jättelänge. Kommer säkert en imagine senare idag <3 ...

Av Freestyle Foooer - 1 maj 2014 14:54

Lördagsmorgon va alltid lika dryg. "Vaken?" viskade Felix i mitt öra.  "Ne." svarade jag. Han skrattade och satte sig upp. Jag vände mig om och kollade på honom med en sömnig blick.  "Hur kan du va så pigg? Klockan är fan kvart i 8." frågade ja...

Av Freestyle Foooer - 26 april 2014 22:37

Ni hade myskväll, du och Felix. Ditt sovrum va mörkt, men månen lyste upp sängkanten. Felix och du låg sida vid sida och pratade om musik och lite annat. Han vände huvudet mot dig och log.  "Tycker du inte det här är lite romaniskt?" sa han. Du nic...

Av Freestyle Foooer - 26 april 2014 20:28

Nej, men jag är jättedålig på att skriva imagines ofta här så ni ska få en senare, med Felix. Men nu till det jag tänkte fråga, vill ni att jag ska skaffa en blogg som handlar om typ mitt liv och lite olika grejer som musik eller nått? Ni får gärna s...

Av Freestyle Foooer - 18 april 2014 11:55

Jag har inte skrivit nått inlägg på ett tag, men jag fick påsklov i onsdags så det kommer bli bättre uppdatering nu, både på instagram och här. Men jag har haft det jättejobbigt, mitt liv går sönder men jag ska verkligen försöka stå ut, för er. Så hå...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards